2010年11月6日星期六

~Saturday~

Today拜6了,

时间真の是过的好快好快,

又要开学了....不想

还真のvery very veryの闲咯....

哈哈~~~(>_<)~~~

昨天起来吃1颗茶叶蛋直接到晚上,

不想吃快熟面=.=吃到都怕了

真の是饿扁扁咯.....哈哈

到晚上还吃粥...Omg

我真の是被我的眼睛气死了,

很不听话咯~~~~

印度人新年怎么没气氛の感觉啊=.=

都1个人在家,《大家都去做工了》wuwu

没人陪我玩O(∩_∩)O

还有很多补习の功课没做,真的没心情做.....

考完spm后,我也要去做工了,

做久1定会怕的,

haiz我真の是不敢去想我の成绩咯...

刚换blogの歌了^^

换超久的~~o(>_<)o~~

除了wanwei也可以叫我vivi~~

有人告诉我上天拿走我1样东西,

就会还我1样东西~~~我希望这是真的

世界变了,人也变了,

什么都再改变,变得让我不敢看也不想去看,

只觉得眼不见为净......

诱惑真的太多太多......唉

我只觉得我做我自己就好....Be happy



Picture perfect memories scattered all around the floor

Reaching for the phone 'cause I can't fight it anymore

And I wonder if I ever cross your mind

For me it happens all the time

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now

Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now

And I don't know how I can do without, I just need you now

Another shot of whiskey can't stop looking at the door

Wishing you'd come sweeping in the way you did before

And I wonder if I ever cross your mind

For me it happens all the time

It's a quarter after one I'm a little drunk and I need you now

Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now

And I don't know how I can do without I just need you now