2011年2月17日星期四

lastday new year...

Today lastday happy new year

my's new year very bored

i dont like festival

everyday watch pps,listen song,play fb

just only

these night days,i insomnia

from 10.30PM at 4.00AM

i lie back,but cannot sleep

tried,sick,toilsome~~~(>_<)~~~

Anything event, I don't want to do

remain not many time 11day,

i want to start work gambateh to try^^

yesterday to start learn dance

teacher learn Hip Hop

i don't like Hip Hop

i feel me very funny^^shy

u git secret’s present me to protect

will not to throw away

dont worry me,me ok

thank^^



哭的时候没人哄,我学会了坚强

怕的时候没人陪,我学会了勇敢

烦的时候没人问,我学会了承受

累的时候没人可以依靠,我学会了自立

世界上我只有一个,只有一个我

渐渐地我成熟了

知道了人是被逼出来的

也许现在の不如意也是幸福の

在追求美好の同时不要失去自我,要始终做我自己,

只有自己才拥有自己全部の风格,谁也模仿不了,真实の你没有盗版

而我只需要做好我自己

不过分去强求不属于我自己の东西

加油!!!!